برگزاری نشست شورای اداری با محوریت برنامه ریزی طرح اوقات فراغت تابستانی 

برگزاری نشست شورای اداری با محوریت برنامه ریزی طرح اوقات فراغت تابستانی 

تاریخ انتشار : ۶ تير ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: صبح امروز نشست شورای اداری با محوریت برنامه ریزی طرح اوقات فراغت تابستانی برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: صبح امروز نشست شورای اداری با محوریت برنامه ریزی طرح اوقات فراغت تابستانی برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: با توجه به همزمانی آغاز طرح قرآنی 1455 با اوقات فراغت تابستانی بنابراین اجرای این طرح قرآنی را در اولویت برنامه های کانون های مساجد در تابستان قرار داده شد.


وی یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با شرکت در این طرح قرآنی می توانند امتیاز کسب کنند چرا که این طرح یکی از موارد ارزیابی کانون ها در سامانه فهما است.


خوبی زاده ابراز کرد: با توجه به شرایط کرونایی هر منطقه، برنامه های طرح اوقات فراغت تابستانی به صورت حضوری و یا مجازی برگزار  می‌شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: آنچه که مسلم است تداوم طرح شنبه های کتاب و طرح ملی سه شنبه های تکریم از برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در فصل تابستان است.


وی ادامه داد: برگزاری دوره های مهارت آموزی و کارآفرینی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای اوقات فراغت تابستانی است که با مشارکت اداره فنی و حرفه ای و یا جهاد دانشگاهی شهرستان ها برگزار می شود.


خوبی زاده اضافه کرد: یکی دیگر از محورهای این نشست، پیگیری و تسریع در روند صدور مجوز الکترونیکی کانون های مساجد جنوب کرمان بود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: علاوه بر این نیز در این نشست بر بروز رسانی کتابخانه های مخزن دار با استفاده از ظرفیت رابطین فهمای شهرستانی تاکید شد و بر همین اساس رابطین فهمای شهرستانی می بایست تمام تلاش خود را برای بروز رسانی این کتابخانه ها به کار گیرند.

 

وی در خاتمه یادآور شد: علی رغم محدودیت های کرونایی اما تعداد قابل توجهی از کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان با اجرای یکسری ویژه برنامه، بزرگداشت این دهه مبارک را برگزار کردند که جای تشکر دارد.

پایان پیام/ 586